Ga naar de inhoud
Bekijk kavel bij Catawiki

Huidig bod

€ 3400

Veiling loopt tot

6 juli, 23:13

Deze auto is een half jaar geleden in mijn bezit gekomen en ik heb enorm genoten van dé "hot hatch" uit de jaren '80, de Golf GTI, en dan nog in Cabrio. Eigenlijk heetten deze auto's toen GLI maar bij de restauratie heeft men voor een GTI-badge gekozen en de Nederlandse RDW heeft deze benaming overgenomen, daarna de Belgische DIV natuurlijk ook. In het VK werd een GTI-badge standaard vanaf 1983, modeljaar 1984 maar Europa bleef bij de GLI. What's in a name...Lakwerk/Carrosserie:De carrosserie is volledig gerestaureerd, is in een waanzinnig mooie staat met nergens enig spoor van roest, schade of wat dan ook. Bij deze restauratie heeft de auto ook een nieuwe hoogwaardige kap gekregen, mooi aansluitend zoals het hoort en met de achterraam in een gloednieuw aftermarket frame (Werk34.de). De gewilde snowflake-velgen (eveneens perfekt) maken de auto een echte eye-catcher.Interieur:Het interieur is smetteloos en vooral zonder schade. Nieuwe tapijtjes maken het geheel af. De huidige zetels zouden uit een iets jongere Cabrio komen hoewel meer informatie hierover mij niet bekend is. De pookknop is de legendarische golfbal. Het interieurlampje doet het wel maar de deurschakelaartjes doen het niet meer. Op de foto's is nog zichtbaar dat de binnenspiegel... lees verder bij Catawiki
Bekijk kavel bij Catawiki

Andere interessante kavels