Zwaar, groot, exclusief hardcover boek:Het maken van Aston Martin, geschreven door Ulrich Bez. Uitgegeven door TeNeues in 2013.De geschiedenis van het merk Aston Martin vertelt in de eerste persoon door de voormalige president van het bedrijf, Dr. Ulrich Bez, 2000 – 2013.Voorwoord door Paolo Tumminelli.Dit boek is geen standaardportret van een merk, maar een rijk geïllustreerde biografie, die een unieke 'business case' combineert met persoonlijke herinneringen.De visionair Dr. Bez deelt met de lezer zijn eigen gedachten over de kunst en de toekomst van mobiliteit en natuurlijk zijn plannen voor het merk 'coolste' auto ter wereld.Afmetingen: 24 x 30 cm, 416 pagina's. Hardcover. 3 kg. Veel prachtige grote kleurenfoto's, Engelse en Duitse tekstIn uitstekende, nieuwstaat.
Veilingagenda gebruikt cookies om je een zo goed mogelijke service te bieden. Zie ons cookie statement. Door verder te gaan op deze website stem je in met deze cookies.