Ga naar de inhoud
Bekijk kavel bij Catawiki

Huidig bod

€ 130

Veiling loopt tot

28 juni, 21:55

Ik ben schilder. Ik heb de techniek van olieverfschilderen geleerd aan de Ateliers Beaux-arts van de Ville de Paris met uitzonderlijke leraren zoals Didier Picketty, André BOUZEReAu, François BARD.Ik heb aan het naakt en stillevens gewerkt.Daarna ben ik geleidelijk aan geïnteresseerd geraakt in landschappen.In eerste instantie heb ik aan het motief gewerkt en daarna op basis van foto's.Het thema van de nymphéas en de tuin van Giverny is een bron van inspiratie.Ik schilder in mijn atelier in La Défense op doeken van groot formaat.Het gevoel van de waterlelies die op het water drijven, leg ik in de schijnwerpers.De ritmes van de bloemen en het gebladerte zijn essentieel.Ik gebruik pigmenten om de vloeibaarheid van het blauwe water op de waterlelies weer te geven, waarvan de kleuren kleurrijke accenten aan het geheel geven.
Bekijk kavel bij Catawiki

Andere interessante kavels