Akai Stereo Tape Recorder (1973-1974)Erg mooie 1721w dus met ingebouwde luidsprekers.Met goed sluitend kofferdeksel en twee voorbespeelde BASF banden. (Eén kant met jaren '80/'90 en de andere kant Elvis Presley) De compacte en relatief zware machine werkt goed.Track system: 4-track, 2-channel, stereo/monaural systemHeads: 1 x record/playback, 1 x eraseMotor: 2-speed inductionReel size: up to 7 inch reelTape speeds: 3 3⁄4 7 1⁄2 ipsWow and flutter: 0.14% (7 1⁄2 ips)Frequency response: 21Hz to 30kHz (7 1⁄2 ips)De foto's geven een goed beeld van de staat waarin het apparaat zich bevindt.Wordt zorgvuldig verpakt verzonden.
Veilingagenda gebruikt cookies om je een zo goed mogelijke service te bieden. Zie ons cookie statement. Door verder te gaan op deze website stem je in met deze cookies.